
הקשר עם הלקוח הוא החלק החשוב ביותר של בית העסק, ועד היום הטלפון מהווה את אמצעי התקשורת החשוב ביותר בתהליך הפיכתו של לקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל, כך גם אחראי הטלפון גם על שימור הלקוח והבאתו לידי ביצוע עסקאות נוספות.
עם זאת, ולאור ההבנה של חשיבות המענה הטלפוני לקיומו של העסק, בעלי עסקים רבים מפספסים אין ספור שיחות. כאלה שמתבצעות מעבר לשעות הפעילות, לאחר כניסת השבת, שיחות שלא נענות בשעות עומס ושיחות שנופלות בין הכיסאות בעקבות הניהול האדמיניסטרטיבי.
כסף ששוכב על הרצפה, לא תרימו?
על השאלה האם שירות הודעות לעסקים הוא מומלץ יש תשובה אחת, חד משמעית, והיא – שהוא הכרחי.
אלא אם כן לבית העסק יש מספיק משאבים על מנת להכשיר עובדים, לספק להם מקום, ולפנות מספיק תקנים למספיק מוקדנים על מנת שאלה יוכלו לספק מענה על כל השיחות שנכנסות, זוהי חובתו העסקית של בעל העסק כלפי עצמו וכלפי העסק שלו לרשת את בית העסק במערכת תמיכה יעילה ומסיבית מספיק על מנת להעניק טיפול הולם לכל פנייה ופנייה.
למעלה מכך, גם במקרים שבהם קיימים המשאבים, לרוב, שירותי מיקור חוץ בכל זאת יהיו יעילים יותר, גם מבינה תפעולית וגם מבחינה כלכלית.
מה זה בדיוק אומר?
שירות הודעות לעסקים הוא שירות רחב שכולל מענה מקיף על מגוון צורכי התקשורת של בית העסק. החל ממענה לשיחות, ביצוע שיחות מכירה, שירותי טלמיטינג, שירות לקוחות וכיוצא באלה.
בנוסף לאלה, שירותי הודעות לעסקים מספקים גם שירותי ניהול יומן הכוללים פגישות או תורים, ניטור שיחות, המרה שיחות לטקסט ועדכון בזמן אמת, און ליין.
איך זה עובד?
מערך של אנשי מקצוע המופעלים במסגרת שירותי מיקור חוץ יעברו הכשרה מקיפה על בית העסק, כזו שתספק להם את כל המידע המעמיק ביותר על המוצר, השירות, הפרטים הטכניים וכל מה שרלוונטי לנותן תמיכה ושירות של בית העסק. בעזרת תשתית טכנולוגית יעילה יקבלו שיחות טלפון ואף יוציאו שיחות בהתאם להגדרות שיקבעו מראש, ויספקו את השירותים הנדרשים ביעילות, מקצועיות ותוצאות מובהקות.
מדובר על שירות דינאמי בהתאמה אישית, כך שאפשר ליהנות ממנו באופן נקודתי או שוטף, בהתאם לקריטריונים כפי שהגדרתם אותם אתם, הן מבחינת סוגי השירותים והן מבחינת היעדים הרצויים.
מידת השליטה היא אופטימאלית, הן מבחינת ניהול השירות והן מבחינת האפקטיביות שלו. שירות זה ניתן לבקרה ומדידה, מה שמעניק טווח רחב יותר לשיפור וייעול.
לסיכום
שירות הודעות לעסקים הוא פתרון נחוץ לכל בית עסק, ובמיוחד בתקופות של מסעות פרסום, השקות או כל פעילות אחרת שיוצרת גלי פניות גבוהים מהרגיל. בנוסף לאלה, בזמנים שבהם בית העסק אינו פעיל, בין אם מדובר על שעות היום, סופי שבוע, חגים ומועדים שונים, שירות הודעות יספק מערכת גיבוי ותמיכה לפונים שמגיעים דווקא בשעות הלא פעילות של העסק.
היעילות של השירות מדברת בעד עצמה, הן מבחינת יחס ההמרה והן מבחינת חסכון עלויות בהכשרה והעסקה של שירותים אלה אין האוס.
3 תגובות to “שירות הודעות לעסקים- מומלץ או מיותר?”
7 בינואר 2021
ed pills onlineI happen to be writing to make you understand what a terrific experience our princess went through visiting yuor web blog. She realized such a lot of things, with the inclusion of what it is like to possess an incredible teaching style to make the others without hassle thoroughly grasp various tricky topics. You undoubtedly surpassed visitors' expected results. Thanks for showing those warm and friendly, trustworthy, revealing not to mention unique tips on your topic to Sandra.
9 בינואר 2021
cheap nortriptylineI am glad for writing to make you know what a notable encounter my wife's girl had studying your web site. She mastered several pieces, which include what it's like to possess an awesome helping nature to let other individuals with ease know precisely some problematic subject matter. You truly exceeded people's expectations. Thank you for producing these practical, trusted, informative and in addition fun tips about this topic to Kate.
15 במרץ 2021
domowy koncentrator tlenuBardzo interesujące informacje! Idealnie to, czego szukałem! domowy koncentrator tlenu.